Dag 4 måndag och min första träningsdag

Måndagar på jobbet är inte roliga, mycket spring hit & dit nya priser ska upp och så vidare.
Frukosten på morgonen blev gröt men tyvärr så råkade jag ta 2½ dl vatten istället för 1 1/4 dl vatten så min gröt var en ren soppa men jag pinade i mig den och jag kommer aldrig att göra om det misstaget.

Tränade för första gången och det var skönt rent av roligt och jag gillade det.
Jag kommer att försöka träna 3 gånger i veckan mån, ons & fredagar.
På lördag ska jag gå hälsoslingan och gör det på min lunch eftersom att det är min helg att jobba.

Till lunch blev det en kaffeshake och till mellis en chokladshake middag står jag och velar mellan tomat eller kyckling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0